czwartek, 2 stycznia 2014

Fizjoterapia cud naszego wieku

Jakiś czas temu przeszłam dość skomplikowaną operację nogi. Jestem w tym momencie właściwie uziemiona. Mimo że usunięto już gips, ta noga wciąż nie jest w pełni sprawna, więc nie pozwolono mi na nią stawać. Wylegiwanie się w łóżku było dla mnie męczarnią. Racja, miałam mnóstwo czasu,by przeczytać wszystkie zaległe książki, ale zakaz ruchu mnie przytłaczał. Postanowiłam wypożyczyć wózek inwalidzki. Nie jest to nazbyt kosztowne, a za to super pożyteczne! Niewielu z nas potrzebuje wózka inwalidzkiego na całe życie, a jego zakup to z reguły bardzo duże pieniądze. Ponadto z wypożyczalni mogą korzystać inwalidzi, którzy pragną zacząć uprawiać jakiś sport i wypożyczyć wózek inwalidzki, który im w tym pomoże. Jeżeli jesteś zaciekawiona tym tematem, popatrz tutaj: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz